Oyunlarla Atasözü Kartları

Stok Kodu:
9786254112553
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022-01
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
2. Hamur
Kategori:
%20 indirimli
130,00
104,00
Taksitli fiyat: 9 x 12,71
9786254112553
656537
Oyunlarla Atasözü Kartları
Oyunlarla Atasözü Kartları
104.00
Aç ayı oynamaz mı?
Altın kafese konulan bülbül ne der?
Düdüğü kim çalar?

Damla Yayınevi olarak, eğlenceli karikatürlerle hazırladığımız atasözü kartları ile atasözlerimizi öğrenmek artık çok kolay!
Birbirinden renkli resimler sayesinde atasözlerini çok daha rahat aklınızda tutabileceksiniz!

Atasözü kartının ön yüzünde atasözünü anlatan birbirinden eğlenceli karikatürleri, arka yüzünde ise atasözlerinin anlamını ve örnek cümle içinde kullanımını bulacaksınız.
Bu yönüyle kartları, bir oyun gibi kullanabilir, çizimden hareketle atasözünü tahmin edebilir ve cümle içinde kullanabilirsiniz.
Aynı zamanda Türkçe kazanımlarını desteklediğinden derslerde de bu kartlardan faydalanabilirsiniz.

“ATASÖZÜ BULMACA OYUNU” nasıl oynanır?

Kartlarımızın resimsiz olan arka yüzünde, sağ üst köşede o atasözüne ait puan yer alıyor.
Resme bakarak atasözünü doğru tahmin eden kişi, orada yazan (+) puanı kazanırken yanlış tahminde bulunan kişi ise, orada yazan kadar (-) puan kaybediyor.
Atasözlerinin puanları, zorluk derecesine göre değişkenlik gösteriyor.

Oyun kartları karıştırılarak ortaya konur.
Oyuncular sırayla kartı çekip ön yüzündeki resmi gösterir.
Resimden hareketle atasözünü doğru bilen oyuncu kartın üzerindeki (+) puan kadar, bilemeyen oyuncu (–) puan kazanır.
Atasözünü ayrıca cümlede kullanan oyuncu ilave olarak (+) puan daha kazanır.
Cümlede kullanamaz ise (–) puan yazılmaz.
Oyun bu şekilde devam eder ve sonunda en çok puanı toplayan, oyunu kazanır.

Örneğin:
10 puanlık bir karttaki atasözünü bilen ve cümlede kullanabilen oyuncu +20 puan kazanır.
Sadece atasözünü bilen, +10 puan kazanır.
Bilemeyen -10 puan kazanır.

Bu oyun iki, üç ve dört kişiyle oynanabileceği gibi gruplar hâlinde yahut akıllı tahta üzerinde sınıfça oynanabilir.
Oyuncular atasözünü grup hâlinde bilmeye çalışabilir.

Yapılan bir araştırmaya göre öğrenciler;
Okuduklarının % 10'unu, işittiklerinin % 26'sını, gördüklerinin % 30'unu, görüp işittiklerinin % 50'sini, söylediklerinin % 70'ini, yapıp söylediklerinin % 90'ını akıllarında tutuyor.
Bu atasözü kartları sayesinde öğrenciler atasözlerini hem görecek hem işitecek hem de söyleyecekler!..


Her biri özenle hazırlanan bu atasözü kartlarıyla çocuklarımızın, Türkçemizin dil zenginliği olan atasözlerimizi, zevkle öğrenmesini amaçladık.
Keyifli vakit geçirmeniz dileğiyle...
Aç ayı oynamaz mı?
Altın kafese konulan bülbül ne der?
Düdüğü kim çalar?

Damla Yayınevi olarak, eğlenceli karikatürlerle hazırladığımız atasözü kartları ile atasözlerimizi öğrenmek artık çok kolay!
Birbirinden renkli resimler sayesinde atasözlerini çok daha rahat aklınızda tutabileceksiniz!

Atasözü kartının ön yüzünde atasözünü anlatan birbirinden eğlenceli karikatürleri, arka yüzünde ise atasözlerinin anlamını ve örnek cümle içinde kullanımını bulacaksınız.
Bu yönüyle kartları, bir oyun gibi kullanabilir, çizimden hareketle atasözünü tahmin edebilir ve cümle içinde kullanabilirsiniz.
Aynı zamanda Türkçe kazanımlarını desteklediğinden derslerde de bu kartlardan faydalanabilirsiniz.

“ATASÖZÜ BULMACA OYUNU” nasıl oynanır?

Kartlarımızın resimsiz olan arka yüzünde, sağ üst köşede o atasözüne ait puan yer alıyor.
Resme bakarak atasözünü doğru tahmin eden kişi, orada yazan (+) puanı kazanırken yanlış tahminde bulunan kişi ise, orada yazan kadar (-) puan kaybediyor.
Atasözlerinin puanları, zorluk derecesine göre değişkenlik gösteriyor.

Oyun kartları karıştırılarak ortaya konur.
Oyuncular sırayla kartı çekip ön yüzündeki resmi gösterir.
Resimden hareketle atasözünü doğru bilen oyuncu kartın üzerindeki (+) puan kadar, bilemeyen oyuncu (–) puan kazanır.
Atasözünü ayrıca cümlede kullanan oyuncu ilave olarak (+) puan daha kazanır.
Cümlede kullanamaz ise (–) puan yazılmaz.
Oyun bu şekilde devam eder ve sonunda en çok puanı toplayan, oyunu kazanır.

Örneğin:
10 puanlık bir karttaki atasözünü bilen ve cümlede kullanabilen oyuncu +20 puan kazanır.
Sadece atasözünü bilen, +10 puan kazanır.
Bilemeyen -10 puan kazanır.

Bu oyun iki, üç ve dört kişiyle oynanabileceği gibi gruplar hâlinde yahut akıllı tahta üzerinde sınıfça oynanabilir.
Oyuncular atasözünü grup hâlinde bilmeye çalışabilir.

Yapılan bir araştırmaya göre öğrenciler;
Okuduklarının % 10'unu, işittiklerinin % 26'sını, gördüklerinin % 30'unu, görüp işittiklerinin % 50'sini, söylediklerinin % 70'ini, yapıp söylediklerinin % 90'ını akıllarında tutuyor.
Bu atasözü kartları sayesinde öğrenciler atasözlerini hem görecek hem işitecek hem de söyleyecekler!..


Her biri özenle hazırlanan bu atasözü kartlarıyla çocuklarımızın, Türkçemizin dil zenginliği olan atasözlerimizi, zevkle öğrenmesini amaçladık.
Keyifli vakit geçirmeniz dileğiyle...
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat