Kur'an Vahyi ve Hz. Peygamber Kur’an Ontolojisi, Nebevi Ufuk ve Tarihte Tecelli

Stok Kodu:
9789755747446
Boyut:
13,5x1,5
Sayfa Sayısı:
200
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2015-01
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Kategori:
%20 indirimli
100,00
80,00
Taksitli fiyat: 9 x 9,78
9789755747446
446741
Kur'an Vahyi ve Hz. Peygamber  Kur’an Ontolojisi, Nebevi Ufuk ve Tarihte Tecelli
Kur'an Vahyi ve Hz. Peygamber Kur’an Ontolojisi, Nebevi Ufuk ve Tarihte Tecelli
80.00
Hakikatin ve bilginin kaynagi meselesinde Tanri'nin mevcûdiyetini kabul ya da red tavirlari yaninda, diger en yasamsal mesele de, insanin bu askin, ilâhî ve gayr-i beserî ve doga ötesi hakikat kaynagi ile nasil iletisim kuracagi meselesidir. Islâmî terminolojiyle söylersek, vahiy veya Allah'in insanla iletisime geçmesi ve bunun mahiyeti.
Iste biz bu çalismada, Askinlik ve Ilâhîlik katinin beseriyyet ile son temas ve iletisimi sayilabilecek olan vahiy ve Kur'ân olgusunu; bu hakikat karsisinda bir unsur olarak peygamberlik statüsünün durumunu ve anlamini tespit etmeye çalistik. Diger yandan da Kur'ân vahyinin reel ve beserî âleme açilimi addedilebilecek olan pek çok sahaya dair önemli çalismalar, makaleler sunduk. Bütüncül bir açidan yaklasildiginda, “Kur'ân-iman-evren-insan” içeriklerinden olusan büyük bir hakikat dünyasina atif ve gönderimde bulunan; bu yönüyle de birbirlerini tamamlayici yazilar olarak ele alinabilecek olan makaleler; ayni zamanda bize Kur'ân vahyinin ne denli kapsamli, varolusla derinden ilgili ve ona bitisik, bu sebeple de ne kadar dinamik oldugunu göstermektedirler.
Bu kitap, bizi bir yandan Kur'an'a özgü vahiy hakikatinin irdelenmesi ile yüzlestirirken, diger yandan ise bu hakikatin hangi kevnî, beserî alanlar üzerinden insanliga ulastirilabilecegi konusunda ilmî entelektüel ufkumuzda derin sezgiler, arayis ve kesif coskulari meydana getirecektir.
Hakikatin ve bilginin kaynagi meselesinde Tanri'nin mevcûdiyetini kabul ya da red tavirlari yaninda, diger en yasamsal mesele de, insanin bu askin, ilâhî ve gayr-i beserî ve doga ötesi hakikat kaynagi ile nasil iletisim kuracagi meselesidir. Islâmî terminolojiyle söylersek, vahiy veya Allah'in insanla iletisime geçmesi ve bunun mahiyeti.
Iste biz bu çalismada, Askinlik ve Ilâhîlik katinin beseriyyet ile son temas ve iletisimi sayilabilecek olan vahiy ve Kur'ân olgusunu; bu hakikat karsisinda bir unsur olarak peygamberlik statüsünün durumunu ve anlamini tespit etmeye çalistik. Diger yandan da Kur'ân vahyinin reel ve beserî âleme açilimi addedilebilecek olan pek çok sahaya dair önemli çalismalar, makaleler sunduk. Bütüncül bir açidan yaklasildiginda, “Kur'ân-iman-evren-insan” içeriklerinden olusan büyük bir hakikat dünyasina atif ve gönderimde bulunan; bu yönüyle de birbirlerini tamamlayici yazilar olarak ele alinabilecek olan makaleler; ayni zamanda bize Kur'ân vahyinin ne denli kapsamli, varolusla derinden ilgili ve ona bitisik, bu sebeple de ne kadar dinamik oldugunu göstermektedirler.
Bu kitap, bizi bir yandan Kur'an'a özgü vahiy hakikatinin irdelenmesi ile yüzlestirirken, diger yandan ise bu hakikatin hangi kevnî, beserî alanlar üzerinden insanliga ulastirilabilecegi konusunda ilmî entelektüel ufkumuzda derin sezgiler, arayis ve kesif coskulari meydana getirecektir.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 80,00    80,00   
2 41,60    83,20   
3 28,27    84,80   
6 14,40    86,40   
9 9,78    88,00   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 80,00    80,00   
2 41,60    83,20   
3 28,27    84,80   
6 14,40    86,40   
9 9,78    88,00   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 80,00    80,00   
2 41,60    83,20   
3 28,27    84,80   
6 14,40    86,40   
9 9,78    88,00   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 80,00    80,00   
2 41,60    83,20   
3 28,27    84,80   
6 14,40    86,40   
9 9,78    88,00   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 80,00    80,00   
2 41,60    83,20   
3 28,27    84,80   
6 14,40    86,40   
9 9,78    88,00   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat