9786055127787
443793
https://www.munzevikitabevi.com/gercekci-oyunculuk-etki-tepki-yontemi
Gerçekçi Oyunculuk Etki-Tepki Yöntemi
93.50
Gerçekçi dram sanatinda (tiyatro-sinema), seyircinin izlediklerine inanmasinin saglanmasi için gerekli olan gerçeklik illüzyonu, ancak, oyuncunun sahiciligi sayesinde yaratilir.
Bu çalismada, oyuncunun, Sahiciligi nasil yakalayabilecegi, Duygularini nasil harekete geçirebilecegi, Oynadigi karakterle nasil empati kurabilecegi-özdeslesebilecegi, Tepkilerinin nasil sahici, dogru, dogal, spontane, sürekli-kesintisiz, orijinal, özgün olabilecegi, Nasil “rol yapmaktan” kurtulup, rolü “yasayabilecegi” gibi sorulara cevaplar aramaya; Bu baglamda, gerçekçi oyunculuga dair kendi öznel ve kisisel bakis açimi yansitan; bir oyuncu ve oyunculuk egitmeni olarak yaptigim çalismalarin sonucunda gelistirdigim ve “Etki-Tepki Yöntemi” adini verdigim oyunculuk yöntemimi anlatmaya gayret ettim.
Nazim Ugur Özüaydin
Bu çalismada, oyuncunun, Sahiciligi nasil yakalayabilecegi, Duygularini nasil harekete geçirebilecegi, Oynadigi karakterle nasil empati kurabilecegi-özdeslesebilecegi, Tepkilerinin nasil sahici, dogru, dogal, spontane, sürekli-kesintisiz, orijinal, özgün olabilecegi, Nasil “rol yapmaktan” kurtulup, rolü “yasayabilecegi” gibi sorulara cevaplar aramaya; Bu baglamda, gerçekçi oyunculuga dair kendi öznel ve kisisel bakis açimi yansitan; bir oyuncu ve oyunculuk egitmeni olarak yaptigim çalismalarin sonucunda gelistirdigim ve “Etki-Tepki Yöntemi” adini verdigim oyunculuk yöntemimi anlatmaya gayret ettim.
Nazim Ugur Özüaydin
Gerçekçi dram sanatinda (tiyatro-sinema), seyircinin izlediklerine inanmasinin saglanmasi için gerekli olan gerçeklik illüzyonu, ancak, oyuncunun sahiciligi sayesinde yaratilir.
Bu çalismada, oyuncunun, Sahiciligi nasil yakalayabilecegi, Duygularini nasil harekete geçirebilecegi, Oynadigi karakterle nasil empati kurabilecegi-özdeslesebilecegi, Tepkilerinin nasil sahici, dogru, dogal, spontane, sürekli-kesintisiz, orijinal, özgün olabilecegi, Nasil “rol yapmaktan” kurtulup, rolü “yasayabilecegi” gibi sorulara cevaplar aramaya; Bu baglamda, gerçekçi oyunculuga dair kendi öznel ve kisisel bakis açimi yansitan; bir oyuncu ve oyunculuk egitmeni olarak yaptigim çalismalarin sonucunda gelistirdigim ve “Etki-Tepki Yöntemi” adini verdigim oyunculuk yöntemimi anlatmaya gayret ettim.
Nazim Ugur Özüaydin
Bu çalismada, oyuncunun, Sahiciligi nasil yakalayabilecegi, Duygularini nasil harekete geçirebilecegi, Oynadigi karakterle nasil empati kurabilecegi-özdeslesebilecegi, Tepkilerinin nasil sahici, dogru, dogal, spontane, sürekli-kesintisiz, orijinal, özgün olabilecegi, Nasil “rol yapmaktan” kurtulup, rolü “yasayabilecegi” gibi sorulara cevaplar aramaya; Bu baglamda, gerçekçi oyunculuga dair kendi öznel ve kisisel bakis açimi yansitan; bir oyuncu ve oyunculuk egitmeni olarak yaptigim çalismalarin sonucunda gelistirdigim ve “Etki-Tepki Yöntemi” adini verdigim oyunculuk yöntemimi anlatmaya gayret ettim.
Nazim Ugur Özüaydin
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 93,50 | 93,50 |
2 | 48,62 | 97,24 |
3 | 33,04 | 99,11 |
6 | 16,83 | 100,98 |
9 | 11,43 | 102,85 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 93,50 | 93,50 |
2 | 48,62 | 97,24 |
3 | 33,04 | 99,11 |
6 | 16,83 | 100,98 |
9 | 11,43 | 102,85 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 93,50 | 93,50 |
2 | 48,62 | 97,24 |
3 | 33,04 | 99,11 |
6 | 16,83 | 100,98 |
9 | 11,43 | 102,85 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 93,50 | 93,50 |
2 | 48,62 | 97,24 |
3 | 33,04 | 99,11 |
6 | 16,83 | 100,98 |
9 | 11,43 | 102,85 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 93,50 | 93,50 |
2 | 48,62 | 97,24 |
3 | 33,04 | 99,11 |
6 | 16,83 | 100,98 |
9 | 11,43 | 102,85 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.