9786051418957
446140
https://www.munzevikitabevi.com/elyazmasi-ruyalar
Elyazması Rüyalar
102.50
Fantastik edebiyatin kraliçesi Nazli Eray'dan bittikten sonra bile sürüp giden bir roman!
Iyilesebilmek için, ‘Abali Dede Türbesi'nde rüyaya yatan insanlar arasinda baslayan bu roman, çesitli rüyalarin bir örgü gibi birbirine geçmesiyle, sasirtici biçimde parçalanmis bir otobiyografiyi olusturuyor. Bellegin karsi kiyisindan bakilan, yasamin yalnizca rüyalarda yükü hissedilen eski bölümlerini kapsayan bir otobiyografi. Içinde birçok rüya kisisini barindiran bu türbe, belki de yasadigimiz dünyanin ta kendisi. Soför Sulakyurtlu Kazim'in gündüzle geceyi ayiran çizgi üstündeki garip serüvenleri, Istanbul'u rüyasinda gören adamin anlattiklari, Alfred Jarry'nin burjuva toplumunu tekmeleyen oyunu ‘Kral Übü', Tanri Ciguri ile bas basa konusmalar, anilarini yitiren bir insanin duydugu o sampanya sarhoslugu gibi hafiflik, kirmizi isikli, geçmise sikismis bir garsoniyer odasi, kendi cenazesini tasiyan bir ölü ve Arthur Rimbaud'nun o ürpetici sözü: ‘Gerçek yasam yok. Biz dünyada degiliz.'
Edebiyat dünyamiza 'fantastik gerçekçilik'le girerek bugüne kadar bütün yapitlarinda bunu sürdüren Nazli Eray, ani-roman türündeki bu kitabi ile yine çok alisilmis bir biçimde öyküsüne baslayip siradisi yorumuyla okurlari bir kez daha degisik boyutlara götürüyor.
TALAT S. HALMAN
Iyilesebilmek için, ‘Abali Dede Türbesi'nde rüyaya yatan insanlar arasinda baslayan bu roman, çesitli rüyalarin bir örgü gibi birbirine geçmesiyle, sasirtici biçimde parçalanmis bir otobiyografiyi olusturuyor. Bellegin karsi kiyisindan bakilan, yasamin yalnizca rüyalarda yükü hissedilen eski bölümlerini kapsayan bir otobiyografi. Içinde birçok rüya kisisini barindiran bu türbe, belki de yasadigimiz dünyanin ta kendisi. Soför Sulakyurtlu Kazim'in gündüzle geceyi ayiran çizgi üstündeki garip serüvenleri, Istanbul'u rüyasinda gören adamin anlattiklari, Alfred Jarry'nin burjuva toplumunu tekmeleyen oyunu ‘Kral Übü', Tanri Ciguri ile bas basa konusmalar, anilarini yitiren bir insanin duydugu o sampanya sarhoslugu gibi hafiflik, kirmizi isikli, geçmise sikismis bir garsoniyer odasi, kendi cenazesini tasiyan bir ölü ve Arthur Rimbaud'nun o ürpetici sözü: ‘Gerçek yasam yok. Biz dünyada degiliz.'
Edebiyat dünyamiza 'fantastik gerçekçilik'le girerek bugüne kadar bütün yapitlarinda bunu sürdüren Nazli Eray, ani-roman türündeki bu kitabi ile yine çok alisilmis bir biçimde öyküsüne baslayip siradisi yorumuyla okurlari bir kez daha degisik boyutlara götürüyor.
TALAT S. HALMAN
Fantastik edebiyatin kraliçesi Nazli Eray'dan bittikten sonra bile sürüp giden bir roman!
Iyilesebilmek için, ‘Abali Dede Türbesi'nde rüyaya yatan insanlar arasinda baslayan bu roman, çesitli rüyalarin bir örgü gibi birbirine geçmesiyle, sasirtici biçimde parçalanmis bir otobiyografiyi olusturuyor. Bellegin karsi kiyisindan bakilan, yasamin yalnizca rüyalarda yükü hissedilen eski bölümlerini kapsayan bir otobiyografi. Içinde birçok rüya kisisini barindiran bu türbe, belki de yasadigimiz dünyanin ta kendisi. Soför Sulakyurtlu Kazim'in gündüzle geceyi ayiran çizgi üstündeki garip serüvenleri, Istanbul'u rüyasinda gören adamin anlattiklari, Alfred Jarry'nin burjuva toplumunu tekmeleyen oyunu ‘Kral Übü', Tanri Ciguri ile bas basa konusmalar, anilarini yitiren bir insanin duydugu o sampanya sarhoslugu gibi hafiflik, kirmizi isikli, geçmise sikismis bir garsoniyer odasi, kendi cenazesini tasiyan bir ölü ve Arthur Rimbaud'nun o ürpetici sözü: ‘Gerçek yasam yok. Biz dünyada degiliz.'
Edebiyat dünyamiza 'fantastik gerçekçilik'le girerek bugüne kadar bütün yapitlarinda bunu sürdüren Nazli Eray, ani-roman türündeki bu kitabi ile yine çok alisilmis bir biçimde öyküsüne baslayip siradisi yorumuyla okurlari bir kez daha degisik boyutlara götürüyor.
TALAT S. HALMAN
Iyilesebilmek için, ‘Abali Dede Türbesi'nde rüyaya yatan insanlar arasinda baslayan bu roman, çesitli rüyalarin bir örgü gibi birbirine geçmesiyle, sasirtici biçimde parçalanmis bir otobiyografiyi olusturuyor. Bellegin karsi kiyisindan bakilan, yasamin yalnizca rüyalarda yükü hissedilen eski bölümlerini kapsayan bir otobiyografi. Içinde birçok rüya kisisini barindiran bu türbe, belki de yasadigimiz dünyanin ta kendisi. Soför Sulakyurtlu Kazim'in gündüzle geceyi ayiran çizgi üstündeki garip serüvenleri, Istanbul'u rüyasinda gören adamin anlattiklari, Alfred Jarry'nin burjuva toplumunu tekmeleyen oyunu ‘Kral Übü', Tanri Ciguri ile bas basa konusmalar, anilarini yitiren bir insanin duydugu o sampanya sarhoslugu gibi hafiflik, kirmizi isikli, geçmise sikismis bir garsoniyer odasi, kendi cenazesini tasiyan bir ölü ve Arthur Rimbaud'nun o ürpetici sözü: ‘Gerçek yasam yok. Biz dünyada degiliz.'
Edebiyat dünyamiza 'fantastik gerçekçilik'le girerek bugüne kadar bütün yapitlarinda bunu sürdüren Nazli Eray, ani-roman türündeki bu kitabi ile yine çok alisilmis bir biçimde öyküsüne baslayip siradisi yorumuyla okurlari bir kez daha degisik boyutlara götürüyor.
TALAT S. HALMAN
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
2 | 53,30 | 106,60 |
3 | 36,22 | 108,65 |
6 | 18,45 | 110,70 |
9 | 12,53 | 112,75 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
2 | 53,30 | 106,60 |
3 | 36,22 | 108,65 |
6 | 18,45 | 110,70 |
9 | 12,53 | 112,75 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
2 | 53,30 | 106,60 |
3 | 36,22 | 108,65 |
6 | 18,45 | 110,70 |
9 | 12,53 | 112,75 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
2 | 53,30 | 106,60 |
3 | 36,22 | 108,65 |
6 | 18,45 | 110,70 |
9 | 12,53 | 112,75 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
2 | 53,30 | 106,60 |
3 | 36,22 | 108,65 |
6 | 18,45 | 110,70 |
9 | 12,53 | 112,75 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.