Dijital Medya ve Öğrenme

Stok Kodu:
9786257052962
Boyut:
0x0
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-01
Kağıt Türü:
2.Hamur
%5 indirimli
35,00
33,25
9786257052962
542703
Dijital Medya ve Öğrenme
Dijital Medya ve Öğrenme
33.25
Kitabın temel amacı, dijital medya ve sunduğu öğrenme fırsatlarını okuyucuya ulaştırmaktır. 2020 yılında, içinde bulunduğumuz günlerde yaşanan küresel bir pandemi ile birlikte Acil Uzaktan Öğretim (Emergeny Remote Teaching) kavramı hayatımıza girmiştir. Bu ani ve beklenmeyen kriz, tüm dünyada öğretimsel süreçlerin geçici de olsa alternatif kanallar üzerinden gerçekleştirilmesini zorunlu kılmıştır. Birçok kurumun bu noktada farklı uzaktan eğitim çözümlerini işe koştuğu görülmüştür. Hangi çözüm kullanılırsa kullanılsın, çevrim içi olarak gerçekleşen eğitimin kalitesini belirleyen en önemli unsurlardan biri, öğretim sürecinin dijital medya ve öğrenme konusuna hâkim eğitimciler tarafından tasarlanması ve yürütülmesidir. Bu amaçla kitabın hedef kitlesi öğretmen adayları, öğretmenler, araştırmacılar ve her alandan akademisyenler olarak belirlenmiştir. Bilgi grafikleri, tasarım odaklı düşünme, dijital hikaye, Web 2.0, oyunlaştırma, artırılmış gerçeklik, eşzamanlı çevrim içi ortamlar, bilişsel buradalık, sosyal öğrenme ağları, sosyal adalet, öğretimsel liderlik ve sınıf yönetimi konularının öğrenme ile ilişkisinin ele alındığı bu kitap 13 bölümden oluşmaktadır. Eğitimciler tarafından kaliteli öğretim materyalleri tasarlanırken göz önünde bulundurulması gereken konuları irdeleyen bu kitabın tüm okuyuculara faydalı olabilmesini diliyoruz.
Kitabın temel amacı, dijital medya ve sunduğu öğrenme fırsatlarını okuyucuya ulaştırmaktır. 2020 yılında, içinde bulunduğumuz günlerde yaşanan küresel bir pandemi ile birlikte Acil Uzaktan Öğretim (Emergeny Remote Teaching) kavramı hayatımıza girmiştir. Bu ani ve beklenmeyen kriz, tüm dünyada öğretimsel süreçlerin geçici de olsa alternatif kanallar üzerinden gerçekleştirilmesini zorunlu kılmıştır. Birçok kurumun bu noktada farklı uzaktan eğitim çözümlerini işe koştuğu görülmüştür. Hangi çözüm kullanılırsa kullanılsın, çevrim içi olarak gerçekleşen eğitimin kalitesini belirleyen en önemli unsurlardan biri, öğretim sürecinin dijital medya ve öğrenme konusuna hâkim eğitimciler tarafından tasarlanması ve yürütülmesidir. Bu amaçla kitabın hedef kitlesi öğretmen adayları, öğretmenler, araştırmacılar ve her alandan akademisyenler olarak belirlenmiştir. Bilgi grafikleri, tasarım odaklı düşünme, dijital hikaye, Web 2.0, oyunlaştırma, artırılmış gerçeklik, eşzamanlı çevrim içi ortamlar, bilişsel buradalık, sosyal öğrenme ağları, sosyal adalet, öğretimsel liderlik ve sınıf yönetimi konularının öğrenme ile ilişkisinin ele alındığı bu kitap 13 bölümden oluşmaktadır. Eğitimciler tarafından kaliteli öğretim materyalleri tasarlanırken göz önünde bulundurulması gereken konuları irdeleyen bu kitabın tüm okuyuculara faydalı olabilmesini diliyoruz.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 33,25    33,25   
2 17,29    34,58   
3 11,75    35,25   
6 5,99    35,91   
9 4,06    36,58   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 33,25    33,25   
2 17,29    34,58   
3 11,75    35,25   
6 5,99    35,91   
9 4,06    36,58   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 33,25    33,25   
2 17,29    34,58   
3 11,75    35,25   
6 5,99    35,91   
9 4,06    36,58   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 33,25    33,25   
2 17,29    34,58   
3 11,75    35,25   
6 5,99    35,91   
9 4,06    36,58   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 33,25    33,25   
2 17,29    34,58   
3 11,75    35,25   
6 5,99    35,91   
9 4,06    36,58   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat